All about to go your way.

För att inte somna med vemodet så vill jag påminna mig själv om peppande grejer:

Imorgon ska jag kika på hunkiga rocksluskar.

På måndag får jag äntligen lön. Det har varit ett knapert januari.

Våren känns lite närmre för var dag som går.

Min fina blå hylla luktar mindre och mindre Prästgatan-28-eller-var-det-30-?-rök.

På tisdag ska Jennie fira sin födelsedag i stan med mig, och jag ska äntligen få träffa hennes mister.

Även fast jag senaste dagarna har varit hungrig och sugen nästan hela tiden så äter jag garanterat inte för två.

Jag är redan sexolog enligt en del vänner, alltså behöver jag inte lägga ner massa tid och pengar på studier och kan börja söka jobb redan på måndag.

Varken imorgon eller på söndag kommer jag vakna bakis.


Jag avslutar med en rolig bild.


Så här kan jag se ut när jag fejkar att jag äter för två, och kanske har ätit ganska mycket finmiddag.





Uppdatering:

Rockslusken med stort R ska tydligen inte spela imorgon, men lite ögongodis finns kvar, nämligen rockslusk-lammkötten.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaaa, snart kommer vi!!:0) Puss!

2010-01-24 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0