År.

Sofia och jag tog nyårsaftonen som den kom och den blev nog så bra som den kunde bli.
Vi tog nästan bara bilder på oss själva, inte så konstigt kanske då vi var snygga som fan!
Kvällen inleddes med klassisk nyårsmiddag, nämligen fläskfilé, potatisgratäng och bea. När vi var mätta och belåtna piffade vi och drack vin om vart annat. När vi var färdiga gick vi på en fest där det fanns massa hunkiga män som var upptagna (jag tröstade oss med att vi ju i alla fall fick lite ögongodis), när festen skulle dra vidare gick vi till en pub där det nästan bara var män. Ganska tråkiga män.
Vid tolvlsaget bafann vi oss på Åre torg. Inga nyårskyssar men däremot smak av både skumpa och cigarrer.
Vi hittade pojkar att fortsätta festandet med. Lammkött och absint.
Jag avslutade natten i en soffa, framför mtv, med en krullig sötsak.
Vet ni förresten vilka låtar som går på repeat på mtv om natten? Det är typ bara fem-sex stycken, samma låt hinner spelas igen inom loppet av en timma. Beyoncé- Sweet Dreams, Jason Derulo- Watcha say, Davie Guetta- Sexy Bitch (som är censurerad till Sexy Chick), Owl City- Fireflies och Rihanna- Russian Roulette såg/hörde vi minst tre gånger om.

Rebekka berättade för mig att vad man gör på nyårsafton speglar hur resten av året kommer bli. Jag kommer alltså få hänga med Sofia en massa samt äta lammkött. Det känns riktigt bra!

Sofia och jag gjorde ett mms som vi skickade till Ivar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0