En uppdatering.

Vi skissade och gissade i flera timmar i lördags. Även om vi inte vann vill jag nog påstå att mitt lag var bäst. De andra utövade bergis någon slags tankeläsning.

I söndags kväll fick jag besök av en gammal vän som jag inte sett på två år, det var kul. Allt började dessutom med en facebookstatus, vilket gjorde det hela ännu mer roligt.

Mina hälar pallar inte riktigt mitt jobb. Skaffade ett par relativt fotriktiga sandaler för några månader sen, de var sköna ett tag men nu får jag ont igen. Jag har insett att jag kanske måste göra något som verkligen verkligen tar emot...nämligen köpa foppatofflor. Hugaligen. Fult fult fult. Extra fult då mina fötter kommer se gigantiska ut. Men vad ska man göra när man inte längre orkar lida pin för att vara fin?

Ikväll är det P3 Guld, jag har peppat i säkert en vecka och ser mycket fram emot att se Teddybears "live".

Nu: muffinsbak



Kommentarer
Postat av: Rebekka

Jag vill nog också påstå att ditt lag var bäst.

2010-01-20 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0