Låt mig få följa dig ner.

I morse när jag vaknade kändes det som om någon hade stampat på mig. Den regelbunda besökaren hade valt att dyka upp några dagar för tidigt. Allt var misär.
Efter att jag tryckt i mig en Ibumetin och degat i soffan en stund började saker och ting att ljusna. Åkte ut till familjen för middag och kom sen hem för att titta på Freaks & Geeks med herr granne. Fint avslut på en annars ganska sunkig helg (igår strejkade min mage och jag levde på fil, cola och skorpor).

Helgens låt har varit Parken- Låt Mig Få Följa Dig Ner.
Varje gång jag spelat den har det känts som sol inne.

Nu borde jag verkligen sova. Imorgon hade jag tänkt hinna med både frukost och lunch, och då måste jag alltså kliva upp senast nio. Runt elvish ska jag bjuda mamma på lunch på vårat favorit thai-hak. Jag har inte varit där sen förra året (hehe) så det är på tiden.

Så god natt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0