Två spiror som sträcker sig mot molnen.

En mycket vis kvinna sa en gång att bloggar blir mycket roligare om det finns lite bilder.
Jag tänker följa hennes goda råd.


Min fina blå hylla.
Passar perfekt bredvid reklamplanscherna Ylva lämnade efter sig när hon flyttade från Umeå.

Idag hittade jag lite mer loppisfynd, dessa står dock på tork at the moment så bilder kommer vid senare tillfälle.



Imorgon kommer teddybjörnen på besök.
Jag är ledig och eftersom han inte tycker om att vara ensam hemma så får han hänga hos mig medan mamma och pappa jobbar.



Världens bästa Jennie kommer också på besök imorgon, och jag ska äntligen få träffa hennes karl.
Hon passar även på att fylla år.
Middag ute och kanske bio.
Mys.




Jag gjorde inte bara loppisfynd idag, utan hittade också en väska för halva reapriset på Åhléns.
50 pix.

Hittade en bh för sjukt bra reapris, den hade kostat 399:- men kostade nu 149:-. Den är söt, men eftersom det numera är få förunnat att se mina underkläder så tänker jag inte spoila det genom att lägga upp en bild.
Den som lever får se.


Sist men inte minst så köpte jag boken jag sneglat på i någon månad:

Sexikon. Eller Sex ikon som mamma läste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0