Twist and shout.

Reflektioner över gårdagen:

Vem hade kunnat tro att jag skulle bli så galet generad av att se en nästan naken man?
Så kan det gå när man inte har något pärlsocker till chokladbollarna.
Det spelar ingen roll om den här grejen stannar som en fantasi i mitt huvud, för jag är nöjd över att känna pirr igen. Det var en evighet sen sist.


Spelkväll är världens bästa grej när man har en vit månad. Gårdagen blev en sån great success att vi tar en till spelkväll ikväll. Förhoppningsvis blir det en massa Twister den här gången. Jag hoppas på att få vakna imorgon med träningsvärk på diverse konstiga ställen.

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Jag tycker även att skissa och gissa vore roligt.

2010-01-16 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0