Way to love.

Frida Selander har lagt upp en ny låt på myspace.
Låten, som jag hörde redan i somras på Pride och även på K och E's grej på hotellet, heter Way To Love och är helt underbar!

När jag gick in på cdon.se för att kika om låten gick att köpa hittade jag en rolig grej, om man klickar på Frida Selanders förra skiva Be The Knight kan man se vad kunder som köpt skivan köpt för andra skivor. Och guess what, det verkar som om statistiken bara är grundad på mig.
Nu vet jag inte om det alltid ser likadant ut, men här är länken.

Skivorna som radas upp är dessa:
Beatles- 1
Pete Yorn & Scarlett Johansson- Break Up
Idol 2009- Det bästa från Idol 2009
John ME- I Am John

Idolskivan var en julklapp, men resten står i mina skivhyllor. Eller nåväl, Break Up hinner aldrig hitta sin väg tillbaka till hyllan då den spelas näst intill dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0