Att jag gråter och skriker betyder att jag vill ligga med dig... NOT!

Min hals gör det svårt för mig att somna. Natten som var somnade jag först i tre-tiden. Detta ledde till en extremt trög hjärna idag. Den gick dock upp lite i varv på mötet ikväll. Jag fick en bra idé till någon slags anti våldtäkts-kampanj. Grundtanken är att visa på att ett nej inte endast måste vara ett verbalt nej.
Må vara ett "uttjatat" ämne, men eftersom vi tjejer och kvinnor fortfarande måste anpassa oss efter rädslan att någon man skulle kunna göra oss något ont så är det fortfarande ett ytterst aktuellt ämne.
Punkt.

Kommentarer
Postat av: Jows

Vad var din idé?

2008-08-20 @ 12:39:31
URL: http://jowsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0