Bananas are for monkeys, inte för mig.

Igår när Jacob och jag handlade på Maxi så kom jag på att jag skulle ta upp mitt banan-projekt. Banan-projektet startade i februari då jag åt en halv banan och inte blev dålig, har sedan dess tänk testa det igen men varje gång jag kommit på tanken så har det varit dålig timing (på jobbet, innan fest osv). Igår köpte jag mig i alla fall några ekoligiskt odlade bananer (eftersom de är mindre besprutade så tänkte jag att det var bättre). Halv åtta igår åt jag en banan. Det började aldrig riktigt klia i mun och svalg, men däremot kom den läskiga känslan i mellangärdet och jag trodde jag skulle spy. Halvsomnade på soffan och när jag vaknade var jag helt skakis. Halv nio tog jag med mig en hink och gick och la mig. Mellangärdet gjorde fortfarande ont. Jag somnade och slapp kräkas. Jag misstänker dock att det är bananen, eller vad som är kvar av den, som trycker på nu. Har fortfarande lite ont i mellangärdet.

Nu vet alla som läser min blogg att ni inte ska använda er av banan om ni gör en tårta eller lagar någon god mat, för då kan ni glömma att jag äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0