Bang bang you're dead

Jag har en dålig dag.
Ännu en gång är jag sjuk. Det är inte halsen denna gången, utan bihålorna. Det känns som om mitt huvud ska sprängas.
Jag är nere.

Ylva ska ha sin avskedsfest imorgon och om jag mår då som idag så blir det inget för mig.
Jag och min timing liksom. Alltid denna timing.

Mitt i all misär så är jag faktiskt lite glad, skadeglad. Facebook är en kul grej som visar när folk har gjort slut. I detta fall får jag faktiskt vara skadeglad, för jag blev ganska så blåst av snubben i fråga. Jag menar här hade jag jobbat på honom i över en månad också går han och skaffar en annan brud.

Nu ska jag försöka ta mig en tupplur och hoppas på att huvudet känns lite bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0