Bilarna får väja förstås, för lyckan ler särskilt mot oss

Festen igår var grym. Idag mår jag dock som jag förtjänar.
Jag kommer sakna Ylva. Känns lite snopet att hon drar när vi bara hängt i några få månader. Jag önskar henne dock all lycka!
Nu har jag ju även en anledning att åka till städernas stad, Göteborg.

Som vanligt så blev det som det brukar bli. Ann-Sofie kan nog gissa hur kvällen slutade för min del, med tanke på vad jag sa när vi var på väg till festen.

Snart ska Tomas bjuda mig på våfflor. Det är helt klart dagens höjdpunkt. Jag kan inte minnas när jag sist åt våfflor, måste ha varit ett bra tag innan jag flyttade hemifrån. Alltså säkert minst ett och ett halvt år sen.

Det är dags att jag börjar lära mig att hantera mina pengar. Eller well, jag har ju typ lärt mig det senaste året, men i sommar har jag varit ganska dålig när det kommer till ekonomi.

Nu går Autisterna-Sista Scenen varm i stereon. Bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0