Den bästa komplimang jag någonsin fått

När Tomas och jag cyklade vid Nydalasjön i fredags diskuterade vi diverse saker, bland annat om bilder på en själv. Jag menade att man kunde försköna sig sjäv på bild, men då sa Tomas något i stil med det här:
"Fast jag tycker du är snyggare i verkligheten. Inte för att du inte är snygg på bild, men då syns inte charmen"

Det var nog den finaste komplimang jag fått. Därför tycker jag den är värd att sparas här på bloggen.
Who cares about tuttar liksom, när charm finns?



Kommentarer
Postat av: ylva

Tuttar kan ju helt klart vara bra att ha (du bör ju för övrigt försöka använda dina lite mer) men charm är inte att leka med helle. En annan fin sak som Tomas sagt på ämnet jag-är-för-tjock-säg-något-snällt-innan-jag gråter, var: Det är hur mycket du strålar som räknas! Det tycker jag var fint :)

2008-08-18 @ 21:51:37
URL: http://ylvson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0