I can't give you anything but love

Min hals är ond igen. Vad som dock bekymrar mig mer just nu är att en viss herre återkommer i mina drömmar. Nämligen B. Vad är grejen liksom?
Kanske är det så att gamla kärlekar alltid kommer spöka i det undermedvetna?

Jag drömde även om Adam Green inatt. Vi var på någon konsert med någon tjej som jag inte minns och helt plötsligt kommer Adam upp på scen. Nästan ingen visste vem det var, men jag och en tjej som stod lite längre bort blev alldeles chockade och började gråta av lycka. Ungefär som Beatles-fans.
Jag önskar att jag kunde åka ner till Stockholm den andra September och se honom, men just nu ser det ganska mörkt ut.

I övrigt har jag en lugn helg, mest på grund av halsen, men även kanske lite på grund av ekonomin.
Jag hoppas på pizza och film ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0