If you still love me by morning, oh you’ll find me waiting in the garden by the cherry blossom tree

Imorgon ska Josefin och jag simma. Jag är grymt pepp. Har ju inte varit på IKSU sen mars typ på grund av att jag varit sjuk hela tiden.


Jag har börjat lyssna på The Libertines-Legs 11 igen. Där finns några av mina favoritlåtar, bland annat Anything But Love.
Min asboluta favorit på skivan är dock Bucket Shop.

Idag har jag förlustat mig med lite shopping. Har dock inte lyckats hitta några nya svarta, höga stuprörsjeans. Mina är ju trasiga så jag måste ha leggings under så inte hålet ska synas.

Simma var det, därför borde jag krypa i säng snart så jag orkar upp.

God natt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0