Someone said you were an angel, but only what kind of angel would whisper hello and shout goodbye?

Josefin har fest. Jag är typ sjuk och ska upp tidigt imorgon så jag tackade nej.
Och här sitter jag och är passiv rökare, genom en vägg.

Vi sa hej då idag, Ylva och jag. Jag kommer sakna henne, mycket. Men jag tackar för denna sommar.

När jag käkat middag fick jag en allergisk reaktion. Det började klia grymt mycket i svalg och mun (hela jävla munnen, svalget och gommen med liksom) och jag fick nässelutslag nedanför läppen. Vad jag ätit? Pulverpotatismos och sprödbakad fisk. Jag har ätit det många gånger förut utan att något hänt. Jag som bara för någon dag sedan funderade på att testa äta äpple, päron och banan i hopp om att jag vuxit ifrån min allergi. Nu vågar jag nog inte.

Ikväll blir det sängen tidigt. Vi ska till Norrbyskär imorgon. Sist jag var där var på klassresa i sexan. Jag minns allt så väl. Det var första gången (om man inte räknar med GG på lågstadiet) som en kille visade intresse för mig. Jag hade ju varit lite av en tönt hela mellanstadiet liksom, men jag antar att jag blommade litegrann sista halvåret i sexan.

Idag har jag spelat en gammal goding, The Libertines-Legs 11. Bucket Shop är nog en av mina absoluta favoritlåtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0