We've got J, Abs, Rich, Sean and Scott

Jag hittade lite kuriosa om mig när jag satt och kollade igenom gamla bilder på bdb. Jag hade blivit utmanad att skriva sex sanningar/egendomliga saker om mig själv. Enjoy (eftersom de är skrivna när vi bodde på Köpmangatan så är nummer tre lite out of date)!
 

1. Jag ville att vi skulle vara Five när alla andra ville vara Spice Girls. Jag gjorde A4-ark med deras namn (J, Abs, Rich, Sean, Scott) som jag tänkte att man kunde sätta fast på linnen så att de skulle se ut som typ basketlinnen. Jag skulle självfallet vara favoriten Rich.
Jag berättade dock aldrig om min idé för någon.

2. Det spelar ingen roll hur mycket pengar jag får i lön, de tar slut lika snabbt ändå. Dvs. efter en- två veckor.

3. Ibland tror jag att tågen som åker förbi här utanför är plan som störtar. Detta brukar ske när jag är någon stans mellan vakenhet och sömn. Jag blir livrädd.

4. Tills jag var ungefär 14 år så kollade jag alltid under sängen för att försäkra mig om att det inte fanns en häxa där. Jag fortsatte även att göra det ibland tills jag var kanske 16.

5. Jag bröt mitt högra nyckelben första gången som jag skulle cykla ner för ”branta backen” i Odensala. Det var sommaren innan ettan och jag hade efter pepp av min kompis mamma tagit modet till mig att sitta kvar på cykeln istället för att leda.

6. På Juldiscot 05 sa jag (lite rund om fötterna) till Anders Wendin (Moneybrother) att jag brukar somna till hans musik. Han kollade på mig med frågande, skeptisk blick ”Öh, okej?”. Det jag menade var ju hans lugnare låtar, typ hela To Die Alone-skivan. Jag tror jag lyckades få fram det tillslut. Han såg lite mindre skeptisk ut och tackade. Pew.


Kommentarer
Postat av: Keuken

FIVE! Åh vilket jävla gäng! Slam dunk da funk eller var det inte dom? Coola killar, 5 will make you get down now va väl hiten?

Nu blir det Youtube! Du räddade min kväll nu när sängdags var nära.

Tack Sandy!

2008-08-19 @ 01:56:19
URL: http://andreasvestlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0