I'll point my finger at queens and kings

Dagen har och kommer bestå av möten med många fina människor. Vaknade med en, träffade Jacob på bussen, sen åt jag middag med Tomas och ikväll kommer Ylva. Ylva och jag ska nog dra en sväng på NH, sen ska Ylva sova hos mig. Värsta pyjamaspartyt!

Jag har äntligen fått tag på Timos cover av Without You. Hörde den förra hösten (eller var det i våras?) på Andra Avenyn, lyckades aldrig få tag på den men nu finns den med på Timos coverplatta. Har inte hunnit lyssna igenom den så mycket, men han har i alla fall även gjort enj fin version av Niccokicks Turn 27.

Bra dag, förutom  vädret. Det kan ju dra något gammalt över sig!

Nu måste jag ta och röja upp här, innan finbesöket anländer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0