Shoop shoop, shoop delang a lang

Våren kanske inte blir som planerat, hoppas jag på.
Jag kanske pluggar lite filosofi istället för att jobba.

Idag har jag varit ganska trött, för jag kollade på film länge igår. Det var mysigt.
Ikväll har jobbet ätit middag på finrestaurang, innan dess kikade mor min och jag på lite kläder. Jag tänkte se om jag kunde hitta en I <3 JD/nyårs-blåsa, men det gick pretty kasst. Jag får nog köra på nån gammal klänning på juldiscot och sen göra ett nytt försök dagarna innan nyår. Dagens I-lands problem kanske.

Imorgon  blir en härlig dag. Massage 10.00. Ni kan inte ana vad jag behöver den. Mina 80-åriga axlar har gjort sig påminda ganska mycket senaste tiden. Efter massagen tänkte jag kanske käka lunch på det schyssta stället ovanför butiken, sen jobb i sex timmar och efter jobbet ska jag till Ann-Sofie och äta middag samt umgås.
Med tanke på att jag måste upp tidigare än vad jag är van vid så ska jag krypa till sängs alldeles snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0