Cause you’ve been nighttiming baby

Jag är lite opepp. På julen. Inte på självaste julafton, men på dagarna efter och fram till nyår. Jag funderar skarpt på att vara hemma hos familjen alla fyra och en halv dagar.
Fast några ljuspunkter finns det ju. På juldagen åker vi till farmor i Åsarna, jag kan ärligt säga att jag inte minns när jag träffade henne sist, min söta farmor. På annandagen åker jag till Jennie i Åre. Ingen skidåkning, om det är vad ni tror, och inte heller något festande med alla stockholmare (tror jag). Vi ska nog bara mysa.
Jag ska även hinna med och träffa Rebekkharific och förhoppningsvis Sandra. Juldagens kväll är ganska vigd åt det, men jag vägrar typ g3, larrys eller något annat knökfullt ställe. Jag röstar för att vi gör om förra årets juldag med The Rock och kanske snyggbrorsan.
Sen var det ju det där med Juldiscot. Min pepp dalar mer och mer för varje dag. Jag vill ha ett säkert danskort. Jag vill gå med någon som inte bangar att dansa bara för att det är för lite folk på dansgolvet.

Också vill jag mysa.
Om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt kanske lite abstinens. Jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Det är så jävla ensamt just nu. Jag vill vara i Dvärsätt redan ikväll. Jag är lite emotionell just nu om jag ska vara ärlig.
Dags att sova så att det blir imorgon snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0