I'll leave you the size of my feet in the snow when I go

Jag hittade fyra nya kärlekar igår på Myrorna, nämligen fyra stycken Bodumglas med tillhörande skedar och underlägg.
Lyckan kunde inte vara större då jag kvällen innan letat runt på Tradera och Blocket. 60:- kronor gick kalaset på. En julklapp till mig själv.
Inhandlade även Royal Tenenbaums, Dirty Dancing och tecknad Alf på vhs  för en tia styck. Jag har dock ingen vhs-spelare, men det går nog att lösa.
Hittade en fin kjol som Ann-Sofie hjälpte mig att korta, den blev dock i kortaste laget så vi ska sy på någon fin spets nertill. A-S ska även hjälpa mig att göra en topp av tyget som blev över. Då kan jag ha kjolen och toppen samtidigt, som en klänning.

Kvällen ägnades åt öl i fint sällskap.
Nu är det repris-söndag. Betty, hemmafruarna och Grey's. Sen One Three Hill och Gossip Girl. Tv-serierna varvar jag med att kika/lyssna på Musikhjälpen.

Kommentarer
Postat av: Erik-Andreas

Wow! Du tittar verkligen på ALLT som kanal5 vill att du ska titta på. Vart tog den fria viljan vägen Sandra?

2008-12-15 @ 12:53:09
URL: http://andreasvestlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0