We're on the one road, maybe the wrong road

Jag var med om något ganska komiskt inatt. Eller jag tycker i alla fall att det var kul, så kul att jag skrattat inombords flera gånger idag. Så det kan bli.

Något som först inte var kul alls blev också något att skratta åt.
Men, det visade dock att det är dags för att rensa bort litegrann.

Bortsett från någon skvätt Jäger har jag varit vit hela helgen. Skönt som fan.
Igår hade Sara födelsedagskalas. Tjejerna hade gjort världens godaste veganska smörgåstårta. Smörgåstårtan följdes av vanlig tårta samt fina samtal om förlåtelse med mera. Bland annat insåg jag att man inte bör säga att det är okej försän det verkligen är okej.
När tjejerna skulle börja förfesta för Scharinska drog jag vidare. Till Rushmore och Ringaren i Notre Dame.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0