I talk out loud like you're still around

Ylva och jag tog oss en sväng på stan idag. Kupan och Schmäck var höjdpunkterna. Jag hittade en kjol för 30 kronor på Kupan som Ann-Sofie sedan gjorde om till en skitfin klänning. Vilket kap I say. Jag blev ännu mer pepp för Juldiscot, men nu verkar det som om jag kanske inte bör vara så pepp ändå. Kanske inte har något sällskap.

Ålidhem var kusligt ensligt när jag gick för att köpa middag. Alldeles tomt. Dimman gjorde det ju inte bättre direkt.
Jobbigt att jag åker till de Jämtländska skogarna först på kvällen den 23:e.

Igår kikade Ylva och jag på Ps, I Love You. Vi skrattade och var nära till tårar om vart annat.
Tilläggas bör att han som spelar Izzys numera spökande pojkvän i Grey's var grymt het som irländare.

Ikväll blir det lugnt. Imorgon ryktas det om spelkväll för de tappra själar som är kvar här i Umeå.
 
För er som missat: Sandra tipsar Ylva om musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0