Vi var hemma över jul

Jag lever. När jag var hos min familj så lånade jag pappas dator i små stunder bara.

Det var mysigt att vara hemma. Jag tror fem dagar är lagomt många dagar.
Det var mycket fint ute i Dvärsätt med all snö, och isen på sjön. Bilder kommer.

När jag kollade i gamla album så insåg jag att jag måste sluta nojja över min kropp. Jag såg bilder på mig själv när jag var smal som en sticka och inte hade några former alls och mindes vilka komplex jag hade då. Jag hade jättesvårt att hitta en balklänning i nian, då mina höftben syntes så sjukt mycket genom tighta klänningar, och jag avskydde att se mina armar bakifrån när jag provade kläder på HM och så vidare.
Rebekka sa även en fin grej, att jag klär bättre i mig själv nu än då. Det ska jag komma ihåg varje gång jag dissar min kropp.

Jag höll mig hos mina föräldrar på juldagen, men på annandagen lyckades Rebekka, Fredrik och jag festa till det och på lördagen var det ju Juldisco.
Juldiscot var bra, men jag lyckades med bedriften att inte dansa. Synd liksom.

På söndagen tog jag Sextitrean upp hit till Umeå.

Imorgon är årets sista dag och jag är ganska pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0