Whatever it is it suits you good

Jag kom nyss hem från en ofrivillig promenad Umeå C- Ålidhem. Det var snö, slask och allmänt blött. Det hade varit okej att gå hem om det inte vore för att jag fredagen till ära valde klänning och endast ett par tights som outfit i morse. Nu brinner det i mina ben. Det är obehagligt. Jag kanske hade tur att det var nollgradigt i alla fall.
Bussarna var/är inställda på grund av dåligt underhållna vägar.

När jag gick där med mina mpr3-lurar i öronen och försökte hålla modet uppe började jag komma på saker jag borde ha önskat mig i julklapp (jag har inte önskat mig något, förutom en stämapparat).
Detta skulle jag bli glad av att hitta under granen:

- Strumpbyxor/tights/leggings som är varma och vattenavvisande
- Glasögon med vindrutetorkare
- En intim spelning ,hemma hos mig, med Magnus Tingsek. Han kan få sitta på min säng, så kan jag sitta brevid och kika över hans axel när han spelar på sin gitarr. Jag skulla även uppskatta om han kunde ta med sig en flygel och spela I Love You (part I) på den, då skulle jag bli alldeles varm i hjärtat och det skulle förhoppningsvis sprida sig i hela min kropp.
(Jag ångrar bittert att jag inte tog chansen att se honom i onsdags.)

Ikväll ska jag tydligen mysa med mig själv, för folk verkar varken vilja festa eller mysa med film.
Jag kanske ska städa litegrann.
Imorgon ska jag och Ann-Sofie förhoppningsvis åka bort på Ersboda för att se om vi kan hitta något fynd på Myrorna och Röda Korset. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0