Brösthysteri och ledsna ögon-looken

I lördags var det festival här på Hispan. Fint som fan.
Senare på kvällen drog vi ner på stan. Jag hamnade på O'learys (eftersom jag insåg hur lång tid TC-kön skulle ta), tillsammans med Tim och Per. Tim drog ganska snabbt för han mådde dåligt, Per drog lite senare för att han helt enkelt ville någon annan stans. Jag hängde kvar med Fidde och hans arbetskamrater.
Kvällen slutade med att jag följde med en halvbekant snubbe hem. Han var som besatt av mina bröst, vilket fick mig att tänka på hur många kommentarer mina små (stora) vänner fått den senaste tiden.
Här är ett urval (ungefärligt citerat):

"Dina bröst ser jävligt stora ut i den där klänningen."- Jacob

"Vi funderar på om du åkte till Umeå och opererade brösten."-
Rebekka och Sandra

"Dina bröst är så stora. Snygga som fan! Du borde använda dom."-
E (snubben från i lördags)

"Alltså, står dina bröst så där rakt ut?"-
Ann-Sofie

Jag är ju medveten om att de vuxit en del det senaste året, men varför denna "hysteri"? I och för sig så tycker jag att det är ganska roligt. Lite segt dock att höra att man har snygga tuttar hundra gånger samma kväll av samma kille.

E gav mig även en lite mer udda komplimang:
"Du har ledsna ögon."
"Eh, va?!"
"Näe, lugn. Du passar i det. Det är snyggt. Det är inte många som passar i det".


Jag har ju lite "ledsna" bryn ibland, och jag är medveten om att det blir mer på fyllan.
Det var i alla fall skönt att höra att han inte bara såg mina bröst, haha.

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Höhö, tänk att ett av mina citat (kommentarer?) kom med :)

2008-07-30 @ 17:10:58
URL: http://atthreeinthemorning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0