Inga problem alls, åh nej, aldrig aldrig

Det finns ett fenomen jag saknar med sommaren 07. Alla dessa tisdagskvällar, då jag skulle "ta det lugnt" men som alltid slutade i motsatt riktning. Det var dans dans dans och svett svett svett. Klubben (som arrades på tisdagar) hette Ta Helg och var ett fint intiativ, men avslutades en kväll i Augusti med Montt Mardié på scen.
En annan klubb som vi besökte frekvent var Klubb Corazon. Det var också dans dans dans och svett svett svett. Jag saknar , men Skivhörnan-Morgan har sagt att det blir något mycket bättre till hösten. Jag hoppas det, för jag saknar att popdansa med gänget.

Kommentarer
Postat av: Jennie

I miss it too...

Puss

2008-07-04 @ 15:31:21
URL: http://thecomback.webblogg.se/
Postat av: jessica

SAKNAR!!!!!!!!!

2008-07-06 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0