On an island in the sun, we'll be playing and having fun

Sol. Oh yes!
Äntligen! Om man inte räknar med helgen så är det ju min sista semesterdag i dag.
Igår var det också lite sol när jag satt ute och läste vilket har lett till lite rodnad på bröstet. Solen tar jävligt fort, så idag får jag allt vara duktig och smörja in mig.

Imorgon drar Ylva, Elin, Tim, Davis och jag till Trästocksfestivalen. Om man bortser från ett lunchstopp så har jag aldrig varit i Skellefteå. Josefin har lovat förfest, det ska bli kul att se hennes(och andras) hemstad.

Jag drömmer om A nästan varje natt, men jag tror ändå att jag gjorde rätt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Skellefteå är en upplevelse. :)

2008-07-18 @ 18:02:21
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0