Sandra har ett harhjärta, harhjärta lalalalalala

Ikväll var en rolig kväll. Spontanfylla liksom.
Jag ska aldrig mer låta Tim skjutsa mig på pakethållaren, jag kommer ha träningsvärk i flera dagar plus att mina stämbandsknutor fick sig en match.
Förresten, varför är min klänning blöt framtill? Var jag så rädd att jag kissade på mig? Näe, jag tror nog att min sadel pumpat ut lite vatten. Den brukar ju samla på sig ett lager då det regnar och sen släppa ut detta flera veckor/månader senare. Nu satt jag ju liksom under den.

Imorgon och på lördag blir det Täfteå. Tredagars med andra ord (om man räknar med idag). Sweet! Jag som liksom tänkte vara vit i en månad. Det får bli efter sommaren.
Over and ut (ja, jag är medveten om att det står "ut" och inte "out").

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0