They don't love you like I love you.

Igår hade vi SATC-tema på förfesten. Det var trevligt. Cosmopolitan är dock inte så otroligt gott, fast jag sket i det för jag ville bli full.
På Rex spelade dj'n bra musik en liten stund. Bland annat Autisterna-Himmelen, då blev jag helt lyrisk men det visade sig att jag var den enda som var det. Just då var det nästan bara Jacob, Ylva och jag på dansgolvet. Om det hade varit Ta Helg! eller Corazon i Östersund hade nog dansgolvet varit fullsmockat och några fler än jag hade sjungit med till låten.
När dj'n valde att gå över till sämre musik (bättre enligt massorna då dansgolvet fylldes) valde vi att ta oss en sväng i byggnaden. När jag gick förbi garderoben såg jag till min stora glädje att mr Secret Crush jobbade. Jag skuttade fram och fick en kram (oh yes, jag var lycklig, har aldrig haft någon kroppskontakt what so ever med honom innan och då är en kram mycket, speciellt då han tog intiativet). Vi pratade lite, sen var det dags för Juvelen att spela. Grym och svettig spelning. Mot slutet hade Ylva och jag hamnat längst fram, då kände jag mig som en groupie-wannabe.
En liten stunde efter att spelningen var avslutad tog vi en svarttaxi hem. Jag var lite småskraj ett tag då de var två i framsätet, de hade ju kunnat göra vad som helst med oss. Det visade sig dock vara schyssta snubbar.

Idag fick jag hela tre paket med posten. Två från CDON, varav det ena innehöll Kristian Anttila-Lille Napoleon, Autisterna-Sista Scenen samt Juno/Sideways och det andra Slam och Fallhöjd av Nick Hornby och någon chicklitbok som jag mest köpte för att den kostade nio spänn.
Det tredje paketet var från Ellos. Två blommiga toppar och två baslinnen hade jag visst beställt.

Nu ska jag äntligen vara lite bakis, fick ju hålla igen på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0