Then I'll just put on my running shoes

Jag måste ha varit blind när jag för någon vecka sen glatt konstaterade att Yran var utan major-krockar i år. Nu, först nu, upptäckte jag att Kent och Tingsek spelar exakt samtidigt.
Jag såg ju Tingsek i höstas, men eftersom den spelningen var så bra så är det inte så självklart att välja Kent. Det blir nog dock Kent ändå, för mitt sällskap för kvällen är kanske landets största fan (av den typen som inte har svart snelugg). Kan bli kul att få höra henne hysteriskt ropa "Din Skugga, Din Skugga, Din skugga!!!!!!"

För övrigt svettas jag som en gris. Det var svårt att sova i natt då jag nästan badade i en sjö. Dessutom är min högra halsmandel något större än vad den bör vara. Jag ber till större makter att jag inte ska dra på mig en halsfluss igen, jag menar tre månader borde väl räcka för ett tag?

Nu:frukost
Sen: dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0