Whisper in my ear the things I'd like

Jag har skaffat bloggkoll, och därför känns det som att ingen någonsin uppdaterar. Jag ska förvisso inte kasta sten när jag sitter i glashus, men kom igen, blogga!
Nu ska jag dra mitt strå till stacken. Idag har jag 18 unika, mer än det varit på flera veckor, så jag kanske ska försöka hålla fast alla dessa arton själars intresse.


Om sex dagar får jag träffa prins Ali igen. Tänka sig, jag hade rätt när jag sa till honom att de här två veckorna skulle gå snabbt, även fast jag själv inte riktigt trodde på det själv. Jag kanske inte ska ropa hej innan jag kommit över vägen, det är ju ändå bara en dag mer än haltvid som passerat.
Vi pratar i telefon varje dag, och ibland får jag se honom i webcamen. Då blir jag löjligt glad och avger töntiga ljud som "ååååh" och ännu mera "ååååååååh".


I lördags var jag på ett till födelsedagskalas, inget illa menat till det i fredags, men det här ägde totalt!
Orm-tårta, skattjakt, fiskedam (med Jäger i godispåsen) och musiklekar. Sen bar det av till TC, där blev vissa av oss inte kvar allt för länge. När vi tyckte att musiken inte var värd att dansa till så drog Ylva, Jacob och jag till Max. Det var otroligt gott. När jag kom hem var jag som fullast och webcamade med Ali tills mina ögon inte kunde hålla sig öppna längre, trots hunken på skärmen (ja, han är en riktit läckerbit, way out of my liga kan jag tycka ibland).

Till helgen blir det Täfteåfestivalen med Ylva. Vi har skaffat tält och sånt, nu återstår bara födan.
Det ska bli kul!

Dagens låt: Oasis-Songbird. För många år sedan gick låten på repeat i mitt flickrum.

Det var allt för denna gång. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0