I'll be lovin' him under my shoe

Tredje gången gilt? In my ass!
Jag avslutade penicillinkuren i torsdags. I söndags började jag känna att nåt var på g, och igår vaknade jag med ond och tjock hals. Samma gamla visa igen. Jag bröt i hop och tappade allt hopp. Det gjorde nästan mamma med, men sen ringde hon och fixade så jag fick tid hos en privat ÖNH-läkare. Så nu håller vi alla tummarna att hon är vettig. I morgon (onsdag) kvart över nio har jag tid, så då kan ni ju hålla tummarna extra hårt. I snart tre månader har jag varit så här. Eller okej, den första månaden var jag bara tjock i halsen utan att ha ont. Men ändå.

Sju veckor utan fysisk närhet snart. Jag tror nog dock att det mest beror på att jag inte känt mig så sugen när jag käkat penicillin och haft biverkningar.

Jag har i alla foll köpt skor. Fyra par. Tre på Skopunkten (varav ett par jag redan har, men de är så bra så jag tyckte att jag kunde behöva ha ett par i reserv) och ett par söta blå tygskor med vita prickar från DNA.
Igår beställde jag glasögon också. Hittade en gammal cool båge som jag kände stort behov av att göra till min egen.

Nu ska jag bekämpa bakterier, eller i alla fall hur de får mig att må. Te med honung samt läsk är skönt för halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0