So if you're crazy, I don't care you amaze me

Gårdagen/natten var sweet. Det är väldigt härligt att det är ljust i princip hela natten.
Idag mår jag som jag förtjänar. Skrovmålet jag tryckte i mig för en timma sen var jag helt klart värd.
Vaknade vid tolv-tiden av att Anton ringde och sa något i stil med "Jag vet inte var jag är och jag känner inte igen en enda människa. Det är en med skägg här, sen har några typ sex". Jag förklarade för honom att han var hos Uffe och att tydligen alla dragit hem tillslut (själv drog jag vid fem-tiden) och att jag hade försökt tala om för honom att jag skulle gå när jag skulle gå, men att han då redan sov i soffan. Så kan det gå. De är ett roligt litet gäng, SSU-arna.

Nu är det tv-repris-dag. Gossip Girl, följt av Desperate Housewives, Dirty Sexy Money samt Grey's Anatomy. Perfekt när man är bakis och inte riktigt orkar ligga och dega ute i den fina värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0