The next time we strike we're gonna strike hard

Midsommar firades med grillning hos Daniela med henne, Theres, Elin och Fredrik.
Vi skulle dra på fest när vi jobbat upp fyllan, men vi blev trötta och min hals gjorde så ont att jag passade på att åka till Dvärsätt med mamma och pappa vid typ elva-tiden. Tydligen gjorde även de andra en tidig kväll.

Jag var för övrigt väldigt trött redan från början igår. Detta berodde på en turk. En turk som jag träffade via Jessicas turk. Han är fin, men jösses så på. Det är inte så lätt att kommunicera heller då han kan typ nada svenska och bara basic engelska.
Jag har dock lovat honom att lära honom mer svenska.
Vi får se vad som händer. Jag är dock ganska negativt inställd.

Jag har smått förälskat mig i ett ume-band. Hadar Kasch.
Umeås musikscen är för övrigt otroligt bra.

Ikväll blir det hemma-lördag med mamma, pappa och lillasyster. Jag och sistnämnda ska spela Twister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0