Three is the magic number (?)

Jag var okej i typ tre-fyra dagar, sen vaknade jag med tjock och ond hals. They won't die!
Det blir ytterligare en kur penicillin. Jag hoppas att det är tredje gången gilt.
Doktorn (som jag ogillade, den förra var mycket bättre) frågade om jag hade en pojkvän (eller något husdjur). Han menade att då kan det ju vara så att denne också bär på bakterien (utan att få några problem av det) och att jag därför blir smittad igen när jag blivit bra. Jag sa att det inte finns någon sån (sen har jag ju inte hånglat på fem veckor), då kunde han inte riktigt förstå att jag inte blir bra. Om han hade varit Mc Dreamy eller Mc Steamy eller anyone else på tv så hade han vetat på en gång vad som var problemet och lika snabbt åtgärdat det. Han hade inte ens en Mc Hunk-läkarstudent vid sin sida.
Det här börjar bli dyrt dessutom. Ca 700kr har det kostat mig hittills.

Nu:packa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0