Seven days a week, every minute of the day

En vecka sen jag bloggade sist. Sorry! (fast jag tänkte blogga igår men då höll de tydligen på att flytta min blogg).
En kort uppdatering, dag för dag tänkte jag ge er.
Tisdag 3/6: Pappa och jag bilade från Umeå till Östersund. På kvällen hängde jag med Jessica, Rebekka mfl (om jag minns rätt)
Onsdag 4/6: Gjorde nog inte särskilt på dagen. På kvällen var jag på min systers skolavslutning och blev helt tagen när hon och en klasskompis sjöng värsta schlagern för ett fullsatt Folkets Hus. Senare sen kvällen blev det först invigning på Marité med god buffé och sen häng och lite öl Badhusparken.
Torsdag 5/6: Min bror tog studenten med allt vad det innebär. Vi stod i hettan uppe vid PC och tog emot honom när han kom nerför trappan, sen blev det middag på Arctura. Kvällen vigdes åt mer öl än kvällen innan. Häng med Rebekka, Jessica, Moa, Andreas, Tony, Simon. Mot småtimmarna hängde jag med Lars, Patrik mfl till Korvbussen. Jävla najs placa de har fått till alltså. Gick hem vid fyra tillsammans med lillebror.
Fredag 6/6: Jag var mest bakis hela dagen och eftermiddagen/kvällen spenderade jag på Sextitrean upp till Umeå.
Lördag 7/6: Jobbade. På kvällen blev det fest, extrem kissnödighet, TC, besök hos "3 skillade killar" där det badades jacuzzi halva natten/morgonen.
Söndaf 8/6: Först tog vi oss, Ylva och jag, hem från Teg. Var ganska bakis och sen var det dags att sätta sig på Sextitrean igen (som jag höll på att missa då bussen från Tomtebo aldrig kom, tur att det finns taxi).
Måndag: Jobbade heldag, sen firade jag Rebekka som fyllde 21. Vi fikade på Pause.
Tisdag: Ledig.  Bikinijakt, hittade en bra svart för 399kr. Sen fika på Thörners med Rebekka.
Onsdag: Jobb halva dagen. Träffade Daniela och Theres. Blev sen sju bh's samt två bikini's rikare (mamma rensade garderoben). Jag hoppas att jag får lämna tillbaka bikinin jag köpte igår.

Nyss insåg pappa att det kanske är bäst om jag får bo i lägenheten de hyr som kontor tills vi flyttat ut till Dvärsätt. Det är grymt trångt på lillasysters rum nu.
Lägenheten ligger ett hus upp och det komiska är att en gammal flört och jag brukade hänga där när hans kusin (som bodde där då) inte var hemma.

Kommentarer
Postat av: Rebekka

haha, jag tror minsann att jag nämns flest gånger i det här inlägget :) med andra ord: rebekka är rolig!

2008-06-11 @ 21:21:06
URL: http://atthreeinthemorning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0