What's up with my heart when it skips a beat?

I morgon sitter jag åter igen på Sextitrean upp till Umeå. Jag hade ju tänkt flyga, men det går inga direktflyg på sommaren.
Det är med blandade känslor jag åker hem. Det ska bli skönt att få sova i min egna säng, men samtidigt kommer den kännas så tom. Jag har ju spenderat de flesta nätterna senaste veckan med en hand i min.
I natt blir sista natten på någon vecka. Tur det, att det bara är någon vecka, för jag vet ärligt talat inte hur det här ska gå. De senaste dagarna har saknade trängt sig på efter typ en arbetsdag.
Jag förstår fortfarande inte varför jag känner så mycket, för egentligen vet vi ju inte mycket om varandra. Kemi kanske?

Nu ska jag piffa för kvällen. Köpte en skitfin klänning igår. Kanske bildbloggar den någon dag.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bildblogg tack! =)

2008-06-29 @ 13:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0