Don't know why I can't locate this feeling

Även om jag är feberfri så mår jag ganska kasst. De senaste två nätterna har jag somnat vid typ elva för att sedan vakna vid två-tiden för att ligga och hosta i typ en timma innan jag kan somna om igen. I morse hostade jag tills jag var på gränsen att kräkas. Sen pallrade jag mig ner på stan för att besöka UM. Jag märkte då att jag inte pallar så mycket. Jag kände mig ju ganska bra igår, men då satt jag ju bara stilla i soffan hela dagen.
Hur som helst så passade jag på att innförskaffa biljetter till Shape Up! medan jag ändå var på stan. Så nu hållar vi tummarna och tårna att jag mår prima till helgen.

By the way, jag får inte ha sex försän provresultatet kommit, dvs ca 10 dagar. Fast det spelar ju typ ingen roll, för jag skulle inte ens vilja hångla med mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0