Don't mess around with my love

Som jag trodde, jag är clean.
Är dock fortfarande ganska nyfiken på vem den drabbade är.

Snart ska vi repa. Kristine har skrivit en hel låt om hur jag känner för grejen med N. Hon har lyckats extremt bra med att få ner mina tankar i text, att det dessutom är en svängig låt gör ju inte saken värre.
Ni som läste min förra blogg kanske minns att jag ville skriva av mig och att jag kommit på en titel till låten, "I Owe You Nothing"? Well, Kristine läste det blogginlägget och började fila på en låt som några veckor senare var färdig. Otroligt grym brud!

En och en halv dag kvar av pillerkäkandet. Jag är lite orolig att det ska bli ytterligare ett bakslag (peppar peppar ta i trä).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0