Everytime you do that thing you do

När jag gett dagens låttips så började jag tänkte på andra låtar i den genren.
Den första som dök upp var The Wonders- That Thing You Do.
Jag var så pass ung när jag såg den att jag inte minns mycket av filmen som handlar om detta fiktiva band, men låten har följt mig sen dess. På balen i nian dedikerade The Women låten till mig. Det var lycka!
Jag tycker för övrigt att det är ganska kul att jag fyra år senare fick närkontakt deluxe med herr basist.
Anyway, när jag började tänka på That Thing You Do så blev jag väldigt sugen på att se filmen igen, och eftersom det är löning på fredag så skickade jag iväg en order på cdon.se.
Så, någon kväll till helgen blir det filmkväll.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du, den var ju riktigt bra juh:0)
Puss!

2008-05-23 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0