Hela världens hunger samlad i mig

Jag försöker att inte ta åt mig. Skitsamma liksom. Jag har väl satt mig i sitsen själv när jag bytte från uni-livet till arbetslivet.
Ikväll kommer Jennie och vi klarar oss gott och väl med varandras sällskap.

Imorgon satsar vi på en tur på stan samt "aftershoping". Pengarna kommer rulla ut lika snabbt som de rullat in.
På lördag är det Shape Up! med Joel Alme och dans dans dans (som jag saknat att dansa med Jennie). Vi hade varit kompletta om Jessica varit med.
Jag ska nog försöka fixa ett dansgolv någonstans typ onsdag den 4:e Juni. Vi kanske kan samla hela gänget och dansa på Österäng? Simon och Tony (och Jessica samt Jennie såklart), som jag tror läser detta, vad tror ni?

Nu har illamåndet jag känt i typ en timma övergått till hunger (är det så här det är att vara gravid?), så det är bäst jag tar vara på chansen och äter nåt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-22 @ 15:46:35
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

aftershopping?

2008-05-22 @ 15:50:26
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Jessica

det känns som att det är dags att prata med dig snart, jag hänger inte med längre.
och ja! tänk på mig när ni dansar! ^^
jag är utbjuden på nån slags dejt idag, men se det går ju inte för sig för en upptagen kvinna.
och jag är på (!) all slags dans i sommar darling! puss på er mina änglar.

2008-05-23 @ 08:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0