I don't care how much money I've got to spend, got to get back to my baby again

Idag, för man kan inte kalla 12.41 för "i morse", vaknade jag feberfri. Det är mycket bra för då är nog risken väldigt liten att jag fortfarande är sjuk till helgen. Det vore ju en katastrof, för då ska ju Jennie och jag dansa dansa dansa!
Vi kanske göra bort oss litegrann också. Jag har ju en tendens att inte kunna hålla mig ifrån Laakso-snubbarna när jag är berusad. Fast egentligen har vi väl aldrig gjort bort oss. Den där gången efter Klubb Corazon var det ju mest killen som sa att han innan tyckt Johnossi varit bättre, men nyligen ändrat åsikt ,som gjorde bort sig mest (även om både Jennie och jag yttrade oss om att My Gods är bättre än Mother Am I Good Looking?).

Imorgon ska jag till UM, vilket betyder att jag idag behöver städa litegrann så att jag hittar det gröna brevet. Det ska nämligen med för ifyllning. Jag är fortfarande lite smått nyfiken över vem det är som drabbats, men jag tror att jag kanske listat ut det.

Ikväll är Gossip Girl tillbaka. Sweet. Fagrare män får man leta länge efter. Jag kan behöva dem eftersom det är vädligt segt och tråkigt att sitta hemma och vara sjuk.
Appropå fagra män så har jag kommit fram till att läkarstudenten som undersökte mig igår är lik någon. Antagligen någon skådis. Jag ser ansiktet framför mig, men kan inte komma på vem det är.

Dagens låt: Box Tops- The Letter
När jag gick i nian, spelade jag låten om och om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0