Inga problem alls, åh nej aldrig aldrig

Nu sitter Jennie på Sextitrean till Östersund. Känns lite jobbigt att inte veta om vi hinner ses på studentdagen. Anyway så har vi vecka 29, då tänker nämligen jag spendera min semester nere på Koster där Jennie ska säsonsgarbeta.
Helgen var fin. Vi fick dansa till Pokerkväll I Vårbygård, det var lycka!
Igår födelsedagsfikade vi hos Davis, vilket sen ledde till middag på Chaplin och diverse skämt.

Idag ska jag försöka få i mig lite mer vätska. Jag har nog nämligen lite vätskebrist sen min feber. Den senaste veckan har jag varit skitkass på att dricka vatten, vilket har lett till en ständig "bakis-känsla" i huvudet.

Har jag förresten nämnt att mitt hår är några (ganska många) nyanser mörkare?




Nu dusch följt av lunch och sen jobb. Jag har inte jobbat på över en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0