sms

Jag tänkte inte göra det här, men vissa svar blev ganska roliga.

Öppna din sms-inbox.
Tryck nedåt 5 gånger.
Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan.
Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Välkommen in i D-kupeklubben! E har jag aldrig behövt- men på pappas sida finns stora tutts. Kram!

Vilken raggningsreplik faller du för?
Ah, vad duktig du e :) hoppas vi får demon snart också :)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
yes! lillanders är på samma fest som jag och typ snyggare än någonsin! och en massa andra snyggingar! mums

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Jamen mys

Så vad säger du under förspel?
Men Usch då, ja då förstår jag att du inte vill :( stackare!

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
Fan va kass vi är :p Jag bröt också celibatet inatt. Jaja.


Kommentarer
Postat av: jessica

"Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
yes! lillanders är på samma fest som jag och typ snyggare än någonsin! och en massa andra snyggingar! mums"

HAHA!! fan vad bra! (varsågod för det smset^^)

2008-05-26 @ 16:20:43
Postat av: Sandra

jag kommer med andra ord dö lycklig :)

2008-05-26 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0