So I remember your eyes that unique shade of brown

Den här kvällen är farligt nära att bli en "sakna-B-eller-egentligen-att-känna-som-jag-gjorde-då-när-jag-fick-honom-att-tappa-aptiten"-kväll. Men, jag drar i nödbromsen (haha).
Han är inte värd det. Eller jo, det är han ju. Eller han var. Nu är han ju mest ingen. Just det, ingen. Ingen är han. Och man kan ju inte skriva om ingen, så det här är sista gången jag skriver om honom (har jag skrivit det förut?).

För övrigt så känns det som att jag kommer kräkas när som helst. Det här penicillinet är inte att leka med.
Jag drömde förresten om läkarstudenten i natt. Vad jag drömde minns jag inte, men det var säkert hett!

Nu ska jag försöka sova, och det hela natten utan att vakna vid tvåish för att hosta ut lungorna.

God natt!

Kommentarer
Postat av: ylva

Känner igen mig sjukt mycket i tankarna om B (min heter G) Måste också säga att jag är grymt nyfiken på the secret crush ;) Ha nu roligt på shape-up i helgen, dansa lite åt mig! Kram

2008-05-21 @ 23:18:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Ylva: The funny thing är att jag och B bara fick tio dagar. Det är ju egentligen ingen tid alls, men det var tio väldigt intensiva dagar.
Haha, the secret crush förblir hemlig tror jag.
Lite? Åh nej, jag tänker dansa mycket åt dig! :) Kram

2008-05-22 @ 10:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0