Still there's nothing like waking up on a Sunday see you sleeping next to me

Jag har funderat på det ganska länge, att bli vegetarian. Igår satt jag och en bekant och diskuterade detta, och jag kom fram till att jag knappt äter kött nu för tiden så jag kan lika väl ge det ett försök. Så, när allt kött i min frys (köttbullar, palt, sprödbakad fisk och lite falukorv) är uppätet it's bye bye to meat. Min gulaschshoppa är ändå så mycket godare med quornfärs.

Min mor ringde nyss. ÖP hade publicerat ett utdrag ur någon kultur(?)-kvinnas blogg.
Delar av det löd så här:
"Min favorit förutom Klara och Agnes hette Eklund i efternamn och dotter till forne sångaren i Hans Arnes. Torgny va stolt över din dotter! Hon sjöng 'För att du finns' på ett sanslöst sätt."
Det är alltså min lilla söta syster hon menar. Jag är stolt. På onsdag planerar jag att gå på hennes skolavslutning för att se henne sjunga Värsta Schlagern med någon kille hon har en secret crush på.

Appropå secret crush så håller min i sig.

Kommentarer
Postat av: jessica

haha! jag har precis samma grej för mig: när köttet i min frys tagit slut ska jag bli veg. roligt att vi kör samma samtidigt darling! :D

2008-05-29 @ 19:40:28
Postat av: Rebekka

och roligt att jag läste vegetarian som trekant. två gånger dessutom. :S haha

2008-05-30 @ 16:51:32
URL: http://atthreeinthemorning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0