This song is about you

För att vara lite mer anonym börjar jag nu på ny kula. Det kändes inget vidare att om någon (tex framtida arbetsgivare) skulle googla på mitt namn så skulle de få upp min blogg. Nu var kanske inte min förra blogg så värst provokativ, däremot var den kanske lite väl öppen ibland. Jag kommer  antagligen fortfarande vara ganska öppen, men nu finns det inget namn att koppla öppenheten till. Ni som hittat bloggen tack vara länken i gamla bloggen vet ju vem jag är, men det får så vara. De flesta av er tillhör ändå min "inre krets".

Kommentarer
Postat av: jessica

smart att länka hit på din gamla blogg då :P

2008-05-21 @ 11:07:02
Postat av: Sandra

Haha, jamen gamla bloggen ska jag stänga snart.
Jag måste ju "flytta över" mina läsare :)

2008-05-21 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0