But I guess that you were always on my mind

Helgen som gick innefattade två fester, men även lite annat.

I fredags var det fest och sen Origo. Det var bra musik på Origo, 60-70-tal. Sebastian och jag ägde dansgolvet.
Lördagen innebar också fest, fast då det var dags för utgång totalvägrade jag Corona och gick hem.
Väl hemma kikade jag på I Am Sam som visades på fyran. Mitt fyllejag tyckte att den var väldigt bra, så jag slutade kolla efter en tredjedel för att kunna se hela i nyktert tillstånd.


Igår var jag på musikloppis med några människor, sen fikade vi. Loppisen hade väl inte så jättemycket att erbjuda, men fikat däremot. Halloumimacka. Varm sådan. Yummie. Och sällskapet var också bra.

Nu jobb. Jag ska promenera ner. Fint väder ute.

Dagens låt: Joel Alme- Always On My Mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0