He wants your shoes and wants your pants and wants a piece of your smoke

Helgen var bra. Jag var dock utsliten redan på lördag morgon,
Fredagen spenderades med öl och tjejerna. Först säng-posing sen dans till Spice Girls på GIII.
Jag kände mig tillslut lite kvävd på GIII, både fysiskt och psykiskt. Det fysiska berodde på sjukt dålig luft samt hårt sittande axelbandslös bh, det fysiska på att Ali var där. Det som störde mig var att Alis kompisar hade stenkoll på vem jag var medan jag inte hade någon aning om vilka de var. Och de var överallt.
Jag gick "hem" till pappas kontor. Väl där somnade jag för att sen någon timma senare dejta toan.
Planen var att jag skulle på födelsedagsfest på lördagen, men jag skippade den och mös med familjen istället.
Söndagen spenderade jag med familjen och med tjejerna.
Efter att ha sovit endast fyra timmatri natt klev jag upp före tuppen, åkte hem till Umeå, tog en timmes tupplur och for sen till jobbet. Ni kan ju gissa vem som var trög i skallen idag.

Just det, for the record så fick jag booty-sms igen i fredags.
Jag måste även erkänna att jag själv skickade ett booty-sms. Jag kan inte rå för att Steve var så het. Dessutom gjorde jag allt för att  jag inte skulle råka falla tillbaka på Ali.

Dagens låt: Leif Karate-Kid's Alright
Gammal goding som överraskade mig med att dyka upp i media playern as we speak.
Jag hade en LK-knapp en gång i tiden. Den var fin, en blå fjäril.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0