If Mary dropped my baby girl tonight I would name her Rock' N' Roll

Nog fan fick jag dansa igår. Jag dansade tills jag stupade och sen fortsatte jag. Ann-Sofie och jag ägde NH's dansgolv. När folk drog ifrån det och det bara var vi kvar var jag på väg att fega ur, men A-S peppade mig att stanna kvar. Just nu kan ja inte komma ihåg en enda låt som spelades, men jag minns att det var bra musik i alla fall.
Nu kommer minnet tillbaka. Förutom en massa rock'n'roll, pop och sånt så speladesThe Roots- The Seed. Jag blir alltid lika glad och pepp när den spelas. Konstigt att jag aldrig har haft den i mina ägor. Det måste fixas.

Grym snigelfest hos Linnea och Emilia. Bongotrummor och Singstar.
Kvällens vurpa stod Josefin för som blev nockad till marken av en liten gren från ett litet träd.
Till kvällens andrapristagare utnämner jag min egna vurpa på dansgolvet. Visserligen så märkte jag aldrig vurpan, utan helt plötsligt satt jag där på golvet och undrade hur jag hamnat där.

Jag borde göra ett försök till att röja upp här, så att det blir riktigt fint. Mamma, pappa och lillasyster kommer ju i veckan och vi kanske ska födelsedagsfika.
Jag mår dock som jag förtjänar så vi får se hur det blir med städandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0